| 
              
              
                | Zakoni, predpisi, normativni akti |  
                | Veljavni akti |  
                |  |  |  Na podlagi 43. člena Zakona o raziskovalni 
in razvojni dejavnosti (Uradni list RS, št. 22/06 – uradno prečiščeno besedilo, 
61/06 – ZDru-1, 112/07, 9/11 in 57/12 – ZPOP-1A), 16. in 35. člena
Sklepa o ustanovitvi Javne agencije 
za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 123/03 in 
105/10) in po predhodnem soglasju ministra, pristojnega za izobraževanje, znanost 
in šport, št. 007-356/2012/39 z dne 23.9.2013 je
Upravni odbor Javne agencije 
za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije na 5. seji dne 30.9.2013 in 16. 10. 
2013 sprejel Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o postopkih (so)financiranja, ocenjevanja in spremljanju izvajanja raziskovalne dejavnosti
1. člen V Pravilniku o postopkih 
(so)financiranja, ocenjevanja in spremljanju izvajanja raziskovalne dejavnosti 
(Uradni list RS, št. 4/11, 72/11 in 45/12) se v devetem odstavku 4. člena beseda 
»polovica« nadomesti z besedo »tretjina«. 2. člen Prvi odstavek 21. člena se spremeni tako, da se glasi: »(1) Agencija pri vsaki formalno popolni prijavi preveri upravičenost prijavitelja 
in izpolnjevanje razpisnih pogojev«. 3. člen V tretjem odstavku 29. člena se besedilo "predloga iz prejšnjega odstavka" nadomesti 
z besedo "ugovora". 4. člen (1) V prvem odstavku 34. člena se: 
	1.1. in 1.2. kazalec spremenita tako, da se glasita: »1.1 Objave (ocena A1); 1.2 Citiranost na podlagi sistema Sicris (Web of Science – Wos, Scopus) (ocena 
A2);«, 
	v 1.3 kazalcu za besedo »in« oznaka »A4« nadomesti z »A1/2«,v 1.8 kazalcu se na koncu besedila pika nadomesti s podpičjem,za 1.8 kazalcem se dodata dva nova kazalca, ki se glasita: »1.9 Relativna citiranost glede na svet; 1.10 Sredstva, pridobljena od agencije, za izvajanje raziskovalnih projektov 
in usposabljanje mladih raziskovalcev.«. (2) V drugi točki prvega odstavka se v 2.7. kazalcu za besedo »družbenimi« dodata 
besedi »in kulturnimi«. 5. člen (1) V prvem odstavku 35. člena se: 
	1.1. in 1.2. kazalec spremenita tako, da se glasita: 
	»1.1 Objave (ocena A1), 1.2 Citiranost na podlagi sistema Sicris (Web of Science – Wos, Scopus) (ocena 
A2),«, 
	v 1.3 kazalcu se za besedo »in« oznaka »A4« nadomesti z »A1/2«,1.3.3 kazalec se spremeni tako, da se glasi: »1.3.3 Pomembni dosežki (in A1/2) in«. (2) Drugi odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(2) Kvantitativna ocena A1 se določi na podlagi upoštevanega števila točk v 
zbirki Sicris (COBISS) za objavljena raziskovalna dela za petletno obdobje in obdobje 
do datuma zaključka javnega razpisa v tekočem letu ter točk A', A" in A1/2. 
Upoštevano število točk v zbirki Sicris (COBISS) je enako Z1 + del (Z2 + S). Pri 
tem se število točk del (Z2 + S) upošteva v takem obsegu, da je upoštevano število 
točk v zbirki Sicris (COBISS) največ enako Z1 / 0,85. Za izračun točk 2. E (patent, 
sorta, pasma) se upošteva desetletno obdobje. To obdobje velja tudi za izračun A' 
in A''. Elementi enačbe Z1, Z2 in S so definirani v Prilogi 1 k temu pravilniku, 
formula za izračun ocene A1 je določena v metodologiji.«. (3) Šesti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(6) Kvantitativna ocena A2 je določena na podlagi normiranega števila čistih 
citatov (WoS, Scopus) v obdobju zadnjih desetih let (dela, ki se citirajo v tem 
obdobju, so lahko objavljena tudi prej) in faktorja vpliva (Scopus) za objave v 
obdobju zadnjih petih let do datuma zaključka javnega razpisa iz sistema Sicris. 
Citati v zbirki Sicris so iz zbirke WoS ali Scopus, kjer se upoštevajo citati znanstvenih 
prispevkov, za katere obstaja polni bibliografski zapis. Zaradi razlike v številu 
citatov med zbirkama Wos in Scopus se upošteva večje število čistih citatov. Normiranje 
se opravi po kategorijah Wos, za revije, ki niso v Wos pa je normalizacijski faktor 
1.«. (4) V sedmem odstavku se beseda »ISI« nadomesti z besedo »JCR«. (5) Deseti odstavek se črta. (6) Dosedanji enajsti, dvanajsti, trinajsti, štirinajsti, petnajsti, šestnajsti 
in sedemnajsti odstavek postanejo deseti, enajsti, dvanajsti, trinajsti, štirinajsti, 
petnajsti in šestnajsti odstavek. (7) V novem trinajstem odstavku se preglednica spremeni tako, da se glasi: » 
	
		
			| Vrsta kvantitativne ocene | Vir | Maksimalno število točk
 |  
			| A1 - Objave | Sicris (COBISS) | 7 |  
			| A2 - Citiranost | Sicris (Web of Science) | 10 |  
			| A3 - Sredstva drugih uporabnikov | agencija | 10 |  «. 6. člen 36. člen se spremeni tako, da se glasi: »36. člen (mejna vrednost A1, A2, A3) (1) Ocena za kazalce A1, A2 in A3 se pod mejno vrednostjo določi linearno med 
0 in 7 oziroma 10. Mejne vrednosti so določene v metodologiji. (2) Raziskovalci, ki imajo vrednost A1 večjo od mejne vrednosti, dobijo oceno 
7, raziskovalci, ki imajo vrednost A2, A3 večjo od mejne vrednosti, dobijo oceno 
10. (3) Mejne vrednosti A1 mejna, A2 mejna in A3 mejna so določene tako, da so blizu 
najvišjih vrednosti slovenskih raziskovalcev.«. 7. člen (1) V prvem odstavku 37. člena se za četrto alinejo dodajo nove peta, šesta in 
sedma alineja, ki se glasijo: 
	»članek v reviji, ki ima IF 1,5-krat večji od spodnje meje zgornje četrtine 
	revij SSCI področja (približno zgornjih 10 %);članek v reviji, ki ima IF 1,5-krat večji od spodnje meje zgornje četrtine 
	revij Scopus (za družboslovje; približno zgornjih 10 %; kot IF se v zbirki Scopus 
	uporablja faktor SNIP (Source Normalized Impact per Paper);članek v zgornji četrtini revij Scopus (uporablja se SNIP za humanistiko);«. (2) Dosedanja peta alineja postane osma alineja in se spremeni tako, da se glasi: 
	»članek v A kategoriji ERIH.«. (3) V drugem odstavku se za prvo alinejo dodajo nove druga, tretja in četrta 
alineja, ki se glasijo: 
	»— članek v zgornji polovici revij SSCI področja;članek v zgornji polovici revij v Scopus (uporablja se SNIP za družboslovje);članek v zgornjih treh četrtinah revij v Scopus (uporablja se SNIP za humanistiko);«. (4) Dosedanje druga, tretja in četrta alineja postanejo peta, šesta in sedma 
alineja. (5) Nova peta alineja se spremeni tako, da se glasi: 
	»članek v A in B kategoriji ERIH oziroma A & HCI;«. (6) Doda se nov tretji odstavek, ki se glasi: »(3) Kvantitativna ocena A1/2 (pomembni dosežki v ocenjevalnem obdobju 
petih let) pomeni Sicris točke za objave v zgornji polovici revij iz zbirk Scopus 
in SSCI (za družboslovje) ter SCI (za vse druge vede), za humanistiko pa pomeni 
Sicris točke za objave v zgornjih treh četrtinah revij iz zbirk Scopus in SSCI.«. (7) Dosedanji tretji odstavek postane četrti odstavek. 8. člen (1) V prvem odstavku 47. člena se besedilo »Vodje raziskovalnih projektov in 
programov, ki niso v predpisanih rokih predložili zahtevanih poročil, na naslednjem 
razpisu oziroma pozivu ne morejo sodelovati.« črta. (2) Doda se nov tretji odstavek, ki se glasi: 
	»(3) Poročila o letni razporeditvi raziskovalnih ur morajo biti oddana na 
	standardiziranih obrazcih in zajemajo delovne obremenitve članov programskih 
	oziroma projektnih skupin.«. (3) Dosedanji tretji odstavek postane četrti odstavek. (4) Doda se nov peti odstavek, ki se glasi: 
	»(5) Vodje raziskovalnih programov, temeljnih, aplikativnih in podoktorskih 
	raziskovalnih projektov ter mentorji mladih raziskovalcev, ki v predpisanih 
	rokih ne predložijo zahtevanih poročil, na naslednjem razpisu oziroma pozivu 
	ne morejo sodelovati kot vodje oziroma mentorji.«. 9. člen V petem odstavku 57. člena se za besedo »vodje« dodata besedi »in člani«. 10. člen (1) V drugem odstavku 58. člena se za besedo »koncesijo« dodata vejica in besedilo 
»v kateri so zaposleni«. (2) Tretji odstavek se črta. 11. člen (1) Drugi odstavek 59. člena se spremeni tako, da se glasi: 
	»(2) Prijavitelj lahko predlaga zamenjavo vodje raziskovalnega programa zaradi 
	prenehanja delovnega razmerja, upokojitve, smrti ali iz drugega utemeljenega 
	razloga. O zamenjavi odloča direktor na predlog ZSA.«. (2) V tretjem odstavku se za besedo »na« besedi »osnovi predloga« nadomestita 
z besedo »predlog«. (3) Četrti odstavek se črta. 12. člen (1) Tretji odstavek 62. člena se spremeni tako, da se glasi: 
	»(3) Minimalni letni obseg financiranja programske skupine, ki deluje samo 
	v JRZ, je 2,5 FTE kategorije cene raziskovalne ure A, v drugih JRO oziroma RO 
	s koncesijo pa je 1 FTE kategorije cene raziskovalne ure A.«. (2) Dodata se nova četrti in peti odstavek, ki se glasita: 
	»(4) Minimalni letni obseg financiranja infrastrukturne skupine je 1 plačni 
	del FTE. (5) Kadar pri izvajanju raziskovalnega programa sodeluje več JRO oziroma 
	RO s koncesijo, znaša minimalni obseg letnega financiranja na posamezni JRO 
	oziroma RO s koncesijo 170 raziskovalnih ur letno.«. (3) Dosedanja četrti in peti odstavek postaneta šesti in sedmi odstavek. 13. člen 63. člen se spremeni tako, da se glasi: »63. člen (spodbujanje odličnosti) (1) V skladu s proračunskimi možnostmi lahko agencija vsako leto na podlagi javnega 
poziva poveča financiranje raziskovalnih programov. (2) Finančno povečanje raziskovalnega programa temelji na ovrednotenju podatkov, 
ki se nanašajo na programske skupine, in sicer po naslednjih kriterijih: 
	raziskovalna uspešnost raziskovalca oziroma skupine raziskovalcev,družbeno-ekonomska oziroma kulturna relevantnost raziskovalnih rezultatov 
	raziskovalca oziroma skupine raziskovalcev. (3) Za ocenjevanje po kriteriju raziskovalna uspešnost raziskovalca oziroma skupine 
raziskovalcev se uporabljata naslednja kazalca: 
	1.9 Relativna citiranost glede na svet, 1.10 Sredstva, pridobljena od agencije, za izvajanje raziskovalnih projektov 
	in usposabljanje mladih raziskovalcev. (4) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka se pri humanistiki uporablja le kazalec 
1.10. Za humanistiko se kot merili ločeno vrednotijo sredstva iz raziskovalnih projektov 
in sredstva za usposabljanje mladih raziskovalcev. (5) Za ocenjevanje po kriteriju družbeno-ekonomska oziroma kulturna relevantnost 
raziskovalnih rezultatov raziskovalca oziroma skupine raziskovalcev se uporabljata 
naslednja kazalca: 
	2.1 Sredstva drugih uporabnikov (ocena A3), 2.2 Izkazana pedagoška dejavnost kot visokošolski učitelj. (6) Obdobje vrednotenja kazalcev se določi v metodologiji. (7) Merila za vrednotenje kazalcev, ki temeljijo na sredstvih, so podrobneje 
določena v metodologiji. Sredstva se vrednotijo relativno glede na sredstva za programsko 
financiranje posamezne skupine. Sredstva drugih uporabnikov se vrednotijo s tremi 
merili ločeno glede na vir, in sicer: 
	sredstva iz gospodarstva,sredstva iz evropskih in mednarodnih projektov,sredstva drugih ministrstev. (8) Agencija izračuna povprečne vrednosti meril za vsako vedo v Republiki Sloveniji. 
Do povečanja sredstev so upravičene le tiste programske skupine, ki so nadpovprečne 
v Republiki Sloveniji glede na vedo, v kateri delujejo. Nadpovprečnost se ugotavlja 
za vsako merilo posebej. Do financiranja po tem členu so v obdobju do izteka financiranja 
raziskovalnega programa upravičene programske skupine, ki izkazujejo nadpovprečnost 
po vsaj enem merilu kriterija raziskovalna uspešnost raziskovalca oziroma skupine 
raziskovalcev in po vsaj enem merilu kriterija družbeno-ekonomska oziroma kulturna 
relevantnost raziskovalnih rezultatov raziskovalca oziroma skupine raziskovalcev. 
Sredstva se lahko povečajo največ do povprečne vrednosti merila, s katerim merimo 
kazalec 1.10 iz tretjega odstavka tega člena. (9) Pri relativni citiranosti glede na svetovno povprečje se šteje za nadpovprečno 
tista programska skupina, ki ima vrednost kazalca oziroma merila večjo od 1,0. (10) Infrastrukturna skupina se lahko dodatno financira, če so sredstva zagotovljena 
v okviru financiranja mednarodne raziskovalne infrastrukture. (11) Agencija pripravi za ZSA predlog ocen za raziskovalni program. Sklep o višini 
dodatnega financiranja za posamezni raziskovalni program sprejme direktor na predlog 
ZSA. Odločbo o dodatnem financiranju za RO s koncesijo sprejme minister v skladu 
z določbami podzakonskega akta, ki ureja koncesijo za izvajanje javne službe na 
področju raziskovalne dejavnosti. Dodeljena sredstva se štejejo med sredstva za 
programsko financiranje. (12) Če se povečano financiranje na podlagi poziva začne 1. januarja prihodnjega 
leta, se za tiste raziskovalne programe, za katere se obdobje financiranja izteče 
s koncem tekočega leta, pridobljeni podatki iz prijave uporabijo v postopku, določenem 
v 67. členu tega pravilnika. V takem primeru se odloči o obsegu raziskovalnega programa 
v novem obdobju financiranja, o povečanju financiranja na podlagi tega člena pa 
se ne odloča.«. 14. člen 64. člen se spremeni tako, da se glasi: »64. člen (poziv) (1) Poziv za vložitev prijav za financiranje raziskovalnih in infrastrukturnih 
programov se izda v letu pred iztekom financiranja. Sklep o izdaji poziva sprejme 
direktor. (2) S sklepom iz prejšnjega odstavka se določi število raziskovalnih programov, 
ki jih lahko prijavi posamezni izvajalec. Pri tem se upošteva sklep ministra o razpisu 
za koncesije in o določitvi števila raziskovalnih programov, ki jih lahko prijavi 
posamezna RO s koncesijo. (3) Če se JRO ali RO s koncesijo, ki ima večje število raziskovalnih programov, 
odloči, da bi raziskovalni program, katerega financiranje se izteka, želela priključiti 
h kateremu od svojih drugih raziskovalnih programov, ali ga kako drugače preoblikovati, 
o svoji nameri obvesti agencijo, da ji omogoči pripravo prijave v elektronski obliki. 
JRO ali RO s koncesijo v takem primeru prijavi ustrezno preoblikovane raziskovalne 
programe. (4) RO, ki še nima raziskovalnega ali infrastrukturnega programa, lahko prijavi 
nov raziskovalni ali infrastrukturni program le v primeru, da je RO ob prijavi nosilec 
vsaj enega raziskovalnega projekta ali ima zaposlenega vsaj enega mladega raziskovalca, 
ki ga sofinancira agencija.«. 15. člen V 65. členu se za besedo »členom« črtata vejica in besedilo »razen 9. točke 12. 
člena«. 16. člen V četrtem odstavku 66. člena se beseda »navedeni« nadomesti z besedo »navedene«. 17. člen 67. člen se spremeni tako, da se glasi: »67. člen (vodenje postopka za raziskovalne programe) (1) Za izvedbo ocenjevanja prijav, prispelih na poziv oziroma razpis, ZSA imenuje 
strokovno telo za ocenjevanje raziskovalnih programov. Vodja programa ne more biti 
član strokovnega telesa. (2) Agencija članom strokovnega telesa za ocenjevanje raziskovalnih programov 
za vsak na poziv ali razpis prijavljeni raziskovalni program pripravi gradivo, ki 
vsebuje prijavno dokumentacijo, kvantitativne podatke o dosedanjem delu programske 
skupine ter ocenjevalni obrazec. Za raziskovalne programe na posameznem raziskovalnem 
področju, ki se ne bodo zaključili v prihodnjem letu, agencija pripravi kvantitativne 
podatke o dosedanjem delu programske skupine. (3) Če RO oziroma RO s koncesijo prijavi nov raziskovalni program, se ocenijo 
rezultati članov, ki jih prijavitelj prijavi v programski skupini za izvajanje raziskovalnega 
programa. (4) Vsako prijavo raziskovalnega programa ocenita najmanj dva tuja recenzenta. 
Recenzent ocenjuje posamezne sestavine ocenjevanja tako, da izpolni ocenjevalni 
list, ki vsebuje številčne ocene po posameznih kriterijih. Recenzent k oceni za 
vsak posamezen kriterij poda opisno oceno, v kateri navede razloge za dodeljeno 
oceno. (5) Rezultat obravnave na strokovnem telesu za ocenjevanje raziskovalnih programov 
je predlog prednostnega seznama prijav raziskovalnih programov z obdobjem financiranja 
raziskovalnega programa, ki je lahko 3, 4, 5 ali 6 let. (6) ZSA na podlagi predloga strokovnega telesa za ocenjevanje raziskovalnih programov 
oblikuje in sprejme predlog prednostnega seznama programov, ki se priporočijo za 
nadaljnje financiranje oziroma se začnejo na novo financirati, ter seznam zavrnjenih 
raziskovalnih programov. ZSA v predlogu prednostnega seznama programov pri posameznem 
raziskovalnem programu določi letni obseg raziskovalnih ur. Pri tem upošteva letni 
obseg raziskovalnih ur v obdobju, ki se zaključuje, ter kriterije in kazalce iz 
63. člena. Način določanja letnega obsega raziskovalnih ur je podrobneje določen 
v metodologiji. (7) Skupno financiranje RO oziroma RO s koncesijo za vse raziskovalne programe 
znotraj RO oziroma RO s koncesijo se praviloma ne spreminja.«. 18. člen Za 67. členom se doda nov 67. a člen, ki se glasi: »67. a člen (vodenje postopka za infrastrukturne programe) (1) Za izvedbo ocenjevanja prijav infrastrukturnih programov, prispelih na poziv 
oziroma razpis, ZSA imenuje strokovno telo za ocenjevanje infrastrukturnih programov. 
Vodja infrastrukturnega programa ne more biti član strokovnega telesa. (2) Vsako prijavo infrastrukturnega programa ocenita najmanj dva recenzenta. 
Recenzent ocenjuje posamezne sestavine ocenjevanja tako, da izpolni ocenjevalni 
list, ki vsebuje številčne ocene po posameznih kriterijih. Recenzent k oceni pri 
vsakem posameznem kriteriju poda opisno oceno, v kateri navede razloge za dodeljeno 
oceno. (3) Rezultat obravnave na strokovnem telesu za ocenjevanje infrastrukturnih programov 
je predlog prednostnega seznama prijav infrastrukturnih programov, vključno s predlogom 
letnega obsega raziskovalnih ur. (4) ZSA obravnava predlog prednostnega seznama prijav iz prejšnjega odstavka 
in sprejme predlog prednostnega seznama infrastrukturnih programov, ki se financirajo, 
ter predlog seznama zavrnjenih infrastrukturnih programov. (5) Obdobje trajanja financiranja infrastrukturnih programov je 6 let. Trajanje 
financiranja novo sprejetih infrastrukturnih programov v ciklusu financiranja obstoječih 
programov se prilagodi ciklusu financiranja obstoječih infrastrukturnih programov, 
tako da je prvo obdobje ustrezno krajše. (6) Skupno financiranje RO oziroma RO s koncesijo glede infrastrukturnih programov 
se praviloma ne spreminja.«. 19. člen (1) V prvem odstavku 68. člena se za besedo »ocenjevanje« dodata besedi »raziskovalnih 
programov«. (2) V drugem odstavku se v 1.3. kazalcu za besedo »in« oznaka »A4« nadomesti 
z »A1/2«. (3) V tretjem odstavku se za 2.3. kazalcem doda besedilo: 
	»2.7. Izkazane povezave z industrijo oziroma družbenimi in kulturnimi dejavnostmi; 2.8. Avtorstvo/soavtorstvo patentov, standardov, licenc, novih proizvodov, 
	tehnologij in tehnoloških rešitev, inovacij; 2.9. Ustanoviteljstvo/soustanoviteljstvo spin-off podjetja;«. (4) Sedmi odstavek se spremeni tako, da se glasi: 
	»(7) Skupna ocena, ki jo za posamezni raziskovalni program določi strokovno 
	telo za ocenjevanje raziskovalnih programov, je povprečje ocen recenzentov, 
	najboljša ali najslabša ocena recenzentov. Pri določitvi skupne ocene lahko 
	strokovno telo za ocenjevanje raziskovalnih programov upošteva tudi kvantitativne 
	podatke iz drugega odstavka 67. člena pravilnika. Na tej podlagi se raziskovalni 
	programi razdelijo na: vrhunski, zelo kakovosten, kakovosten, manj kakovosten 
	in nekakovosten program. Od te razvrstitve je odvisno obdobje financiranja: 
	
		
			| vrhunski program | 6-letno financiranje |  
			| zelo kakovosten program | 5-letno financiranje |  
			| kakovosten program | 4-letno financiranje |  
			| manj kakovosten program | 3-letno financiranje |  
			| nekakovosten program | ukinitev - zavrnitev |  «. 20. člen (1) Za prvim odstavkom 69. člena se doda drugi odstavek, ki se glasi: 
	»(2) Ko RO oziroma RO s koncesijo, ki infrastrukturnega programa še ni izvajala, 
	prijavi nov infrastrukturni program, se prijava oceni po kriterijih 8 in 5 iz 
	tabele G.I.2.: Kriteriji za ocenjevanje prijavljenih infrastrukturnih programov 
	in največje število točk za posamezen kriterij iz prejšnjega odstavka.«. (2) Dosedanji drugi, tretji, četrti in peti odstavek postanejo tretji, četrti, 
peti in šesti odstavek. (3) Novi šesti odstavek se spremeni tako, da se glasi: 
	»Strokovno telo za ocenjevanje infrastrukturnih programov določi skupno oceno 
	za infrastrukturni program na podlagi ocen po kriterijih in infrastrukturne 
	programe razdeli na: vrhunski, kakovosten in manj kakovosten program: 
	
		
			| vrhunski program | 3 |  
			| kakovosten program | 2 |  
			| manj kakovosten program | 1 |  «. 21. člen Šesti odstavek 71. člena se črta. 22. člen (1) Tretji odstavek 74. člena se črta. (2) Dosedanji četrti odstavek postane tretji odstavek. 23. člen (1) Na koncu prvega odstavka 77. člena se črta ena pika. (2) Za drugim odstavkom se dodajo tretji, četrti in peti odstavek, ki se glasijo: 
	»(3) Če med izvajanjem projekta vodji projekta pri prijavitelju preneha delovno 
	razmerje, lahko raziskovalna organizacija, v kateri je vodja projekta na novo 
	sklenil delovno razmerje, in je vpisana v evidenco RO pri agenciji na zahtevo 
	vodje projekta postane nova sodelujoča organizacija pri izvedbi projekta s številom 
	raziskovalnih ur, kolikor jih je imel vodja projekta in člani pri projektu. (4) Če po prejemu obvestila iz 26. člena tega pravilnika vodji projekta pri prijavitelju 
preneha delovno razmerje, lahko raziskovalna organizacija, v kateri je vodja projekta 
na novo sklenil delovno razmerje, in je vpisana v evidenco RO pri agenciji na zahtevo 
vodje projekta postane nova sodelujoča organizacija pri izvedbi projekta z največ 
polovico raziskovalnih ur za celotni projekt. (5) O novi sodelujoči organizaciji pri izvedbi projekta iz tretjega in četrtega 
člena odloča direktor na predlog ZSA. Preden ZSA sprejme predlog sklepa, preveri, 
ali nova sodelujoča organizacija izpolnjuje pogoje glede dostopa do raziskovalne 
infrastrukture, ki je potrebna za izvajanje projekta.«. 24. člen V drugem odstavku 81. člena se za besedo »člena« doda besedilo »ter nov projekt«. 25. člen V prvem odstavku 85. člena se v prvem stavku za besedo »področjih« črta besedilo 
»(pri fiziki se posebej upošteva podpodročje fizika delcev)«. 26. člen V tretjem odstavku 86. člena se v drugem stavku črta besedilo »pri kriterijih: 
raziskovalno oziroma razvojna kakovost prijave, relevantnost in potencialni vpliv 
prijave ter izvedljivost predloga projekta,«. 27. člen V tretjem odstavku 87. člena se za besedo »ocen« doda besedilo »po posameznih 
kriterijih ocenjevanja, z navedbo razlogov, ki so bili odločilni za prejete ocene.«. 28. člen (1) V prvem odstavku 88. člena se besedo »dokumentaciji« nadomesti z besedo »dokumentacijo«. (2) Šesti odstavek se spremeni tako, da se glasi: 
	»(6) Rezultat panel razprave je razvrstitev projektov znotraj posameznih 
	vrst projektov in področij. Ocena projekta je sestavljena kot povprečna ocena. 
	Panel posebej obravnava predloge projektov, pri katerih se ocene recenzentov 
	bistveno razlikujejo, in se odloči, ali povprečje ocen dejansko odraža vrednost 
	predlaganega projekta. Če povprečje ne odraža vrednosti projekta, lahko panel 
	izloči največ eno oceno in izračuna novo povprečje brez izločene ocene oziroma 
	upošteva preostalo oceno. Panel mora obravnavati predloge projektov, pri katerih 
	ena ocena odstopa najmanj za +/- 10 % od povprečja ocen.«. 29. člen V tretjem odstavku 89. člena se v 2.7. kazalcu za besedo »družbenimi« dodata 
besedi »in kulturnimi«. 30. člen (1) V prvem odstavku 96. člena se na koncu prvega stavka pika nadomesti z vejico, 
besedilo »Če ni član programske skupine, kandira« pa se nadomesti z besedo »oziroma«. (2) Drugi odstavek se spremeni tako, da se glasi: 
	»(2) Prijavo za mentorja, ki kandidira na raziskovalnem področju, ki ni v 
	skladu niti s področjem raziskovalnega programa niti s področjem, navedenim 
	v zbirkah podatkov o izvajalcih raziskovalne in razvojne dejavnosti pri agenciji 
	(evidenca RO), pregledajo člani ZSV, ki je odgovoren za področje prijave, in 
	v primeru kandidature na neustrezno področje predlagajo prerazporeditev na drugo 
	ustrezno področje. V obrazložitvi člani ZSV upoštevajo predvsem OECD (SCI, SSCI) 
	področja objav kandidata za mentorja in vsebino prijave. Predlog spremembe področja 
	obravnavajo tudi člani ZSV, pristojnega za področje, na katerega bi se kandidata 
	prerazporedilo. Agencija predlog pošlje občasnemu strokovnemu telesu, da o predlogu 
	odloči.«. 31. člen (1) V tretjem odstavku 100. člena se v prvi alineji za besedama »drugih RO« doda 
besedilo »(univerza se šteje kot ena RO)«. (2) V tretjem odstavku se druga alineja spremeni tako, da se glasi: 
	»Pri delitvi mentorskih mest je za posamezna raziskovalna področja znotraj 
	ved izhodišče zaokroženo na povprečno število mentorskih mest v zadnjih treh 
	letih. Možna odstopanja od izhodiščne vrednosti so določena v metodologiji. 
	Odstopanja za velika raziskovalna področja so lahko drugačna od odstopanj za 
	majhna raziskovalna področja. Velika raziskovalna področja se opredelijo v metodologiji.«. (3) V četrtem odstavku se v prvem stavku besedilo »največ za dve večje kot je 
bilo povprečno število izbranih mentorjev v zadnjih treh letih (zaokroženo)« nadomesti 
z besedilom »za največ eno večje od maksimalnega števila iz prejšnjega odstavka«. (4) V petem odstavku se na koncu besedila doda stavek, ki se glasi: "Če pri izbiri kandidatov za mentorje na podlagi prve in druge alineje iz prvega 
odstavka tega člena pride do večjih nesorazmerij med področji posamezne vede, lahko 
ZSA izbere ustrezno število najslabše ocenjenih kandidatov na področjih s prevelikim 
številom dodeljenih mentorskih mest in ta mentorska mesta razporedi na druga področja 
v vedi.«. 32. člen 102. člen se spremeni tako, da se glasi: »RO izberejo kandidate za mlade raziskovalce v skladu s predpisi, ki urejajo 
zaposlovanje v javnem sektorju, svojimi internimi predpisi, pogoji, ki jih določa 
ta pravilnik, in v soglasju z izbranimi mentorji.«. 33. člen (1) V drugi alineji prvega odstavka 103. člena se za besedno zvezo »študiju druge 
stopnje« besedilo »(brez diplome)« črta. (2) Četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi: 
	»(4) Agencija ne financira kandidatov za mlade raziskovalce, ki se ob podpisu 
	pogodbe vpisujejo kot absolventi, in kandidatov, ki so že bili financirani v 
	programu mladih raziskovalcev.«. 34. člen V prvem odstavku 104. člena se v šesti alineji za besedo »pri« doda beseda »razvojno-«. 35. člen 105. člen se spremeni tako, da se glasi: 
	»(1) RO morajo izbiro kandidatov za mlade raziskovalce opraviti do konca 
	avgusta tekočega leta in do 1. septembra sporočiti agenciji imena izbranih mladih 
	raziskovalcev. Agenciji pošljejo izjavo, da so bili kandidati izbrani v skladu 
	z določbo 102. člena tega pravilnika. (2) Če RO do 1. septembra tekočega leta agenciji ne sporočijo imen kandidatov 
za mlade raziskovalce, mentorji izgubijo možnost financiranja usposabljanja mladih 
raziskovalcev, pridobljeno na podlagi razpisa. (3) Če RO agenciji pravočasno sporoči ime kandidata za mladega raziskovalca, 
pa ta odstopi od mesta mladega raziskovalca, preden se usposabljanje začne izvajati, 
lahko RO naknadno, vendar najpozneje do konca tekočega leta, sporoči ime novega 
kandidata, ki je bil prav tako izbran v skladu z določbami 102. člena pravilnika.«. 36. člen Drugi odstavek 106. člena se spremeni tako, da se glasi: »(2) Kategorija cene raziskovalne ure za mladega raziskovalca se določi na podlagi 
kategorije cene raziskovalne ure programske skupine mentorja. Če mentor ni član 
programske skupine, se kategorija cene raziskovalne ure za mladega raziskovalca 
določi na podlagi kategorije cen raziskovalnih ur raziskovalnih projektov znotraj 
raziskovalne skupine (ta se določi na podlagi prevladujoče kategorije cen raziskovalnih 
ur raziskovalnih projektov znotraj raziskovalne skupine). Če raziskovalna skupina 
nima raziskovalnih projektov, ki jih iz državnega proračuna sofinancira agencija, 
se kategorija cene raziskovalne ure določi na podlagi kategorije cen raziskovalnih 
ur raziskovalnih projektov znotraj RO. Če tudi RO nima raziskovalnih projektov, 
ki jih iz državnega proračuna sofinancira agencija, se za mladega raziskovalca uporabi 
kategorija cene raziskovalne ure A. Kategorija cene raziskovalne ure se določi glede 
na stanje, ko se je preverjalo, ali mentor izpolnjuje pogoje iz 95. člena tega pravilnika. 
Tako določena kategorija cene raziskovalne ure velja za celotno obdobje usposabljanja. 
Mladi raziskovalec je član programske skupine, katere član je mentor, ali raziskovalne 
skupine, katere član je mentor, če mentor ni v programski skupini.«. 37. člen V prvem odstavku 112. člena se: 
	za besedama »RO je« besedilo »najkasneje do desetega v mesecu« črta;za besedama »bolezenska odsotnost« dodata vejica in besedilo »v roku, navedenem 
	v pogodbi«. 38. člen (1) Prvi odstavek 113. člena se spremeni tako, da se glasi: 
	»(1) RO lahko predlaga zamenjavo mentorja zaradi prenehanja delovnega razmerja 
	mentorja, upokojitve, smrti mentorja in enoletne dokumentirane odsotnosti mentorja. 
	Če gre za zamenjavo mentorja, ki ne vpliva na druga pogodbena določila, in RO 
	zagotovi, da predlagani mentor deluje na istem raziskovalnem področju kakor 
	prvotni mentor in mladi raziskovalec, o zamenjavi odloča direktor.«. (2) Za prvim odstavkom se doda novi drugi odstavek, ki se glasi: 
	»(2) O zamenjavi mentorja iz drugih utemeljenih razlogov in o zamenjavah, 
	ki niso opredeljene v prejšnjem odstavku, odloča direktor na predlog ZSA.«. (3) Dosedanji drugi in tretji odstavek postaneta tretji in četrti odstavek. 39. člen Prvi odstavek 114. člena se spremeni tako, da se glasi: 
	»(1) Sredstva agencije se smejo uporabljati le za namene in v razmerjih, 
	ki so določeni v uredbi, ki ureja normative in standarde za izvajanje raziskovalne 
	dejavnosti, in v pogodbi.«. 40. člen (1) Drugi odstavek 116. člena se črta. (2) Dosedanji tretji odstavek postane drugi odstavek in se spremeni tako, da 
se glasi: 
	»(2) RO lahko zaprosi za podaljšanje roka zaključka usposabljanja, za katerega 
	agencija ne zagotavlja finančnih sredstev, za čas do enega leta in navede vzroke 
	za zamudo, razen za mlade raziskovalce s področja medicine, ki po izteku financiranja 
	doktorskega usposabljanja pridobijo status pripravnika, specializanta ali začnejo 
	s sekundariatom, za katere je možno podaljšanje do dveh let, za kar agencija 
	ne zagotavlja finančnih sredstev. O podaljšanju s sklepom odloči direktor agencije 
	na predlog ZSA.«. 41. člen V prvem odstavku 142. člena se v prvi alineji besedilo »s faktorjem odmevnosti 
nad 15« nadomesti z besedilom »znotraj A"«. 42. člen (1) V drugem odstavku 144. člena se preglednica spremeni tako, da se glasi: » 
	
		
			| Št. kriterija iz 33. člena
 | Kriterij | Največje št. točk
 |  
			| 1 | Raziskovalna uspešnost raziskovalca oziroma skupine raziskovalcev | 30 |  
			| 2 | Družbeno-ekonomska oziroma kulturna relevantnost raziskovalnih rezultatov 
			raziskovalca oziroma skupine raziskovalcev | 10 |  
			| 4 | Relevantnost in potencialni vpliv prijave | 10 |  
			|  | Skupaj | 50 |  «. (2) Za tretjim odstavkom se doda četrti odstavek, ki se glasi: 
	»(4) Za ocenjevanje pri kriteriju Družbeno-ekonomska oziroma kulturna relevantnost 
	raziskovalnih rezultatov raziskovalca oziroma skupine raziskovalcev se uporabljajo 
	naslednji kazalci: 2.7 Izkazane povezave z industrijo oziroma družbenimi in kulturnimi dejavnostmi; 2.8 Avtorstvo/soavtorstvo patentov, standardov, licenc, novih proizvodov, 
	tehnologij in tehnoloških rešitev, inovacij; 2.9 Ustanoviteljstvo/soustanoviteljstvo spin-off podjetja.«. (3) Dosedanji četrti, peti in šesti odstavek postanejo peti, šesti in sedmi odstavek. 43. člen V 149. členu se na koncu besedila doda besedilo »Vodja znanstvenega sestanka 
mora biti evidentiran kot raziskovalec v evidenci RO.«. 44. člen (1) Prvi odstavek 157. člena se spremeni tako, da se glasi: 
	»(1) Prijava mora biti pripravljena na podlagi pridobljenih ponudb, evidentiranih 
	v sistemu COBISS.SI. Seznam za naročilo mednarodne literature je priloga k prijavi.«. (2) V drugem odstavku se besedi »predloženih ponudb« nadomestita z besedilom 
»ponudb iz predloženega seznama«. 45. člen V 161. členu se za šestim odstavkom doda sedmi odstavek, ki se glasi: 
	»(7) Revije v okviru konzorcija, ki jih naroča in plačuje posamezna knjižnica, 
	so del rednega financiranja in se vrednotijo na podlagi ocen, ki se jim doda 
	2 točki za vsakih 10 % nabav. Revije, ki so dostopne v elektronski obliki v 
	okviru konzorcijev in niso pogoj za konzorcij, se ne vrednotijo.«. 46. člen Priloga 2 se nadomesti z novo Prilogo 2, ki je sestavni del tega pravilnika. 47. člen (prehodna določba) (1) Za mlade raziskovalce, katerih usposabljanje je agencija financirala pred 
uveljavitvijo tega pravilnika, se kategorija cene raziskovalne ure do zaključka 
usposabljanja ne spreminja ne glede na zamenjave iz 113. člena Pravilnika 
o postopkih (so)financiranja, ocenjevanja in spremljanju izvajanja raziskovalne 
dejavnosti (Uradni list RS, št. 4/11, 72/11 in 45/12). (2) Za mlade raziskovalce, katerih usposabljanje je agencija financirala pred 
uveljavitvijo tega pravilnika, se podaljšanje roka za zaključek usposabljanja izvede 
v skladu s tretjim odstavkom 40. člena tega pravilnika. 48. člen (veljavnost pravilnika) Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike 
Slovenije. Št. 007-13/2012-1 Ljubljana, 30. septembra 2013
 EVA 2012-1647-0005
 Dr. Rado Bohincpredsednik upravnega odbora ARRS
 PRILOGA 2: Bibliografska merila znanstvene in strokovne uspešnosti I. Bibliografska merila znanstvene uspešnosti Za kvantitativno ocenjevanje (točkovanje) znanstvene uspešnosti se uporabljajo 
naslednji kazalci in merila: 1. Znanstveni članek (Cobiss tip 1.01, 1.02, 1.03) A. Znanstveni članek v reviji, ki jo indeksira SCI Expanded, SSCI ali Scopus 
(d, h), kjer d pomeni družboslovne, h pa humanistične vede, s faktorjem vpliva 
	A.1. v prvi četrtini revij ustrezne vsebinske kategorije nad 100 točk A.2. v drugi četrtini revij ustrezne vsebinske kategorije 80 - 100 točk A.3. v tretji četrtini revij ustrezne vsebinske kategorije 60 - 80 točk A.4. v četrti četrtini revij ustrezne vsebinske kategorije 40 - 60 točk. Vrednost točk v intervalu se v 2., 3. in 4. četrtini revij računsko določi tako, 
da se sorazmerno upošteva velikost faktorja vpliva revije znotraj četrtine in se 
k vrednosti točk za spodnjo mejo intervala prišteje do največ 20 točk po formuli 
20 * (IF - IFmin)/(IFmax - IFmin, kjer je IF faktor vpliva, IFmin in IFmax pa sta 
spodnja in zgornja vrednost faktorjev vpliva znotraj četrtine revij ustrezne vsebinske 
kategorije. V četrti četrtini revij je IFmin= 0. V prvi četrtini revij ustrezne vsebinske kategorije se vrednost točk računsko 
določi tako, da se sorazmerno upošteva velikost faktorja vpliva revije znotraj četrtine 
in se k vrednosti točk za spodnjo mejo intervala prišteje do največ 70 točk po formuli 
70 * (IF - IFmin)/(IFmax - IFmin). Za prispevke na področju, kjer je zaradi zelo 
kvalitetnih znanstvenih revij IFmax-IFmin > 3x (povprečna vrednost IF področja), 
namesto te formule, k vrednosti točk za spodnjo mejo tega intervala prišteje največ 
200 točk po formuli 80*LN (IF/IFmin). Pri določanju četrtin in vrednosti točk se upošteva faktor vpliva revije za leto, 
v katerem je članek izšel. Če podatki za tisto leto še niso znani, se članek začasno 
vrednoti s faktorjem vpliva iz zadnjega leta namestitve baze podatkov o faktorjih 
vpliva. Faktor vpliva se upošteva tudi pri članku, ki je objavljen v zadnjih dveh 
letih pred prvo podelitvijo faktorja vpliva. Če je revija uvrščena v SCI Expanded oziroma SSCI, se za faktor vpliva upošteva 
IF iz baze JCR. Če je revija uvrščena v družboslovne oz. humanistične kategorije 
baze Scopus – Scopus (d,h), se za faktor vpliva upošteva SNIP. Izračun točk se naredi 
za obe varianti, upošteva se višja vrednost. 
	B. 1 Znanstveni članek v reviji kategorije A evropskega humanističnega indeksa 
	ERIH (upoštevajo se objave do konca leta 2013). 70 točk 
	B. 2 Znanstveni članek v reviji kategorije B evropskega humanističnega indeksa 
	ERIH (upoštevajo se objave do konca leta 2013) in v reviji, ki jo indeksira 
	A&HCI. 40 točk C. Znanstveni članek v reviji kategorije C evropskega humanističnega indeksa 
	ERIH (upošteva se zadnja delovna verzija) ali v reviji, ki jo indeksira SCOPUS 
	ali druga mednarodna bibliografska baza podatkov (MBP) iz seznama agencije.
	30 točk D. Znanstveni članek v drugih znanstvenih revijah iz seznama agencije. 
	10 točk Znanstveni članki (1.01, 1.02) morajo obsegati najmanj 4 strani, sicer se ocenjujejo 
kot kratki znanstveni prispevki (1.03). Kratki znanstveni prispevki (1.03) se ocenjujejo 
z 80 % točk, kot jih dobivajo izvirni in pregledni znanstveni članki v revijah iste 
kategorije, razen kratki znanstveni članki (1.03) v prvi polovici revij SCI ali 
SSCI, ki se ocenjujejo s 100% točk, kot jih dobivajo izvirni in pregledni znanstveni 
članki v revijah iste kategorije. Če je revija uvrščena v več baz oz. kategorij, se upošteva najugodnejša razvrstitev 
glede na vrednost točk. Vključitev revije v posamezno bazo vpliva na vrednotenje 
vseh člankov v tej reviji, ne glede na leto izida članka. 2. Znanstvena monografska publikacija in drugi dokumentirani dosežki (Cobiss 
tip 2.01, 2.18, 2.20, 2.22, 2.24) A. Znanstvena monografija (2.01) s številom strani nad 50 
	izdana v mednarodni založbi iz seznama agencije alipri katerikoli drugi založbi (domači ali tuji), če je monografija s področja 
	humanistike (po vrstilcu UDK) in se vrednotenje izvaja za humanistiko 160 
	točk B. Znanstvena monografija s številom strani nad 50, ki ne ustreza kriterijem 
iz kategorije A, 
	izdana pri tuji založbi 120 točkizdana pri domači založbi 80 točkizdana pri domači ali tuji založbi 100 točk C. Znanstvena monografija (brošura) s številom strani med 20 in 50 ali znanstveni 
zemljevid 
	izdana pri mednarodni založbi iz seznama agencije ali pri kateri koli drugi 
	založbi (domači ali tuji), če je monografija s področja humanistike (po vrstilcu 
	UDK) in se vrednotenje izvaja za humanistiko 30 točkizdana pri tuji založbi 25 točkizdana pri domači založbi 20 točk D. Raziskovalni ali dokumentarni film, zvočni posnetek, video posnetek (2.18)
10 točk E. Patent, sorta, pasma 
	patent (2.24) podeljen pri uradu, ki opravlja popoln preizkus patentne prijave 
	– v ZDA, Kanadi, na Japonskem, v Avstraliji, v J. Koreji, na Norveškem, v Turčiji, 
	v Rusiji, na Kitajskem, v Indiji, v Mehiki, JAR, v Braziliji in v tistih državah 
	Evropske unije, ki opravljajo popoln preizkus patentne prijave na evropskem 
	patentnem uradu (evropski patent) 200 točk nova rastlinska sorta ali živalska pasma (2.22) 200 točk F. Urednik revije 1A, 1B (glavni urednik, odgovorni urednik, glavni in odgovorni 
urednik, predsednik uredniškega sveta) ali monografije (2.01 A) 40 točk (pri 
revijah za vsako leto)   G. Urednik revije 1A, 1B (urednik, gostujoči urednik, urednik področja, 
član uredniškega odbora in vsi ostali tipi uredništev). 20 točk (pri revijah 
za vsako leto) Ne upošteva se recenzentstvo in tehnično uredništvo.  Pri uredništvih (F, G) se upošteva samo ena funkcija v reviji v tekočem letu. Maksimalno število točk, ki ga letno lahko raziskovalec doseže pri uredništvih 
(F,G) v vsakem letu, je 60 točk. H. Zaključena znanstvena zbirka podatkov (2.20) iz seznama agencije 30 točk Znanstvena monografija mora biti recenzirana in opremljena z ISBN (ISMN) številko. 3. Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji (Cobiss 
tip 1.16 v 2.01, 2.02, 2.06, 2.16, 2.17, 2.20) A. Obsežni znanstveni sestavek ali poglavje (nad 50 strani) v znanstveni monografiji 
(2. 01A, 2.06, izdana v mednarodni založbi iz seznama agencije) 60 točk B. Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v znanstveni monografiji (2.01A, 
2.06, izdana v mednarodni založbi iz seznama agencije) 30 točk C. Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v znanstveni monografiji (2.01B, 
2.06) 
	izdana pri tuji založbi 25 točkizdana pri domači založbi 20 točk D. Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v drugi monografski publikaciji
10 točk Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje je praviloma objavljen v znanstveni 
monografiji (2.01), izjemoma pa tudi v strokovni monografiji (2.02), priročniku, 
slovarju, leksikonu ali enciklopediji (2.06), kot spremna študija k umetniškemu 
delu (2.16) ali kot razprava v katalogu razstave (2.17). Obsegati mora najmanj 4 
strani (izjema so znanstveni zemljevidi). Prispevki iz kategorije 3B, 3C in 3D, 
ki so krajši od 4 strani, se točkujejo s 50 % točk. Skupno število točk enega avtorja v eni monografski publikaciji ne sme preseči 
120 točk. 4. Znanstveni prispevek na konferenci, objavljen v zborniku recenziranih znanstvenih 
prispevkov (Cobiss tip 1.06 in 1.08 v 2.31 ali 2.32) Če je zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov objavljen kot redna številka 
znanstvene revije, ki ustreza kategorijam 1. A, B se prispevki točkujejo po metodologiji 
za znanstvene članke C. Znanstveni prispevek v zborniku z mednarodne ali tuje konference (2.31) 
25 točk D. Znanstveni prispevek v zborniku z domače konference (2.32) 20 točk Prispevek mora obsegati najmanj 4 strani. Skupno število točk enega avtorja v 
enem zborniku ne sme preseči 50 točk. Prispevki iz kategorije 4. C in 4. D, ki so krajši od 4 strani in s strukturo 
znanstvenega prispevka, se točkujejo s 50 % točk. Konferenca, organizirana v Republiki Sloveniji, se šteje kot mednarodna, kadar 
je aktivnih udeležencev iz tujine najmanj ena tretjina. Pri tem se upoštevajo tisti 
udeleženci, katerih prispevki so objavljeni v zborniku. Prevod ali nova izdaja lastnega znanstvenega dela se točkuje s 50% točk ustrezne 
kategorije izvirnika. Če delo v izvirniku ni izšlo, se prevod točkuje enako, kot 
bi se točkoval izvirnik. Ponatisi se ne upoštevajo. Kjerkoli se kot kriterij za kategorizacijo uporablja število strani, ena stran 
pomeni najmanj 2000 znakov s presledki in ločili (velja za tiskane in elektronske 
vire). Če izračun na podlagi števila znakov izkaže večje število strani od podatka 
v bibliografskem zapisu, se upošteva izračunano število strani, ki se pri katalogizaciji 
zabeleži v ustrezno polje. Pri večjezičnih objavah istega besedila v monografski 
ali serijski publikaciji se upošteva samo obseg izvirnega besedila. II. Bibliografska merila strokovne uspešnosti Kot bibliografski kazalci in merila strokovne uspešnosti se po tem pravilniku 
štejejo nekategorizirana znanstvena dela iz 5. člena tega pravilnika ter strokovna, 
umetniška in pedagoška dela, ki so evidentirana v bibliografskih zapisih. Za kvantitativno ocenjevanje (točkovanje) se uporabljajo naslednji kazalci in 
merila: 1. Članki in drugi sestavni deli 
	1.04 Strokovni članek 5 točk 1.05 Poljudni članek 5 točk 1.07 Objavljeni strokovni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)
	5 točk 1.09 Objavljeni strokovni prispevek na konferenci 5 točk 1.10 Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci (vabljeno predavanje)
	2 točki 1.12 Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci 2 točki 1.13 Objavljeni povzetek strokovnega prispevka na konferenci 1 točka 1.17 Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
	5 točk Skupno število točk avtorja v eni monografski publikaciji ne sme preseči 50 točk.
 
	1.18 Geslo - sestavek v enciklopediji, leksikonu, slovarju ... 2 točki 1.19 Recenzija, prikaz knjige, kritika 5 točk 1.20 Predgovor, spremna beseda 2 točki 1.21 Polemika, diskusijski prispevek 2 točki 1.22 Intervju 1 točka 1.23 Umetniški sestavek 2 točki 1.24 Bibliografija, kazalo ipd. 2 točki Nekategorizirana znanstvena dela iz 5. člena tega pravilnika 5 točk 2. Monografije in druga zaključena dela 
	2.02 Strokovna monografija 50 točk 2.03 Univerzitetni ali visokošolski učbenik z recenzijo 50 točk 2.04 Srednješolski, osnovnošolski ali drugi učbenik z recenzijo 15 točk 2.05 Drugo učno gradivo 2 točki 2.06 Priročnik, slovar, leksikon, atlas, zemljevid 30 točk 2.07 Bibliografija 5 točk 2.08 Doktorska disertacija 20 točk 2.09 Magistrsko delo 10 točk 2.10 Specialistično delo 3 točke 2.11 Diplomsko delo 2 točki 2.12 Končno poročilo o rezultatih raziskav 2 točki 2.13 Elaborat, predštudija, študija 2 točki 2.14 Projektna dokumentacija (idejni projekt, izvedbeni projekt) 2 točki 2.15 Izvedensko mnenje, arbitražna odločba 2 točki 2.16 Umetniško delo 5 točk 2.17 Katalog razstave 5 točk 2.19 Poljudni film, radijska ali televizijska oddaja 2 točki 2.21 Programska oprema 2 točki 2.23 Patentna prijava (prijava pri uradu, ki ustreza kriterijem pod 2.E)
	10 točk 2.24 Patent (domači, oziroma, ki ne ustreza kriterijem pod 2.E) 10 točk Nekategorizirana znanstvena dela iz 5. člena tega pravilnika 5 točk 3. Izvedena dela (dogodki) 
	3.10 Umetniška poustvaritev 5 točk 3.11 Radijski ali TV dogodek 2 točki 3.12 Razstava 5 točk 3.14 Predavanje na tuji univerzi 2 točki 3.15 Prispevek na konferenci brez natisa 1 točka 3.16 Vabljeno predavanje na konferenci brez natisa 1 točka 4. Sekundarno avtorstvo Urednik revije, monografije ali zbornika, ki ne ustreza 2F 10 točk Mentor pri doktorskih disertacijah 5 točk Mentor pri magistrskih delih 3 točke Mentor pri specialističnih delih 1 točka Mentor pri diplomskih delih 1 točka Prevajalec (na 10 strani) 1 točka Komentar pri doktorskih disertacijah 4 točke Komentar pri magistrskih delih 1 točka Komentar pri specialističnih delih 0,5 točke Komentar pri diplomskih delih 0,5 točke Prevod ali nova izdaja lastnega znanstveno/strokovnega dela se točkuje s 50% 
točk ustrezne kategorije izvirnika. če delo v izvirniku ni izšlo, se prevod točkuje 
enako, ki bi se točkoval izvirnik. Ponatisi se ne upoštevajo. Mednarodne bibliografske baze podatkov, ki se upoštevajo pri kategorizaciji 
znanstvenih publikacij: (format Acrobat, 115KB) Revije, ki niso vključene v mednarodne bibliografske baze podatkov, se pa 
upoštevajo pri kategorizaciji znanstvenih publikacij: (format Acrobat, 103KB) Mednarodne založbe, ki se upoštevajo pri kategorizaciji znanstvenih publikacij:
(format Acrobat, 32KB) |